Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Magicmodule in de Dreambox?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@teebee

 

zou ge me kunnen zeggen als de magic module nu werkt met die laatste software die ge in de Dreambox heb gezet, want ik had gehoord dat de Magicmodule problemen gaf in de Dreambox.

 

Met vriendelijke groeten. Batistuta

Geplaatst:

Wat ik begrepen had is dat de magicmodule er wel in kan werken maar dat dan de andere cams het niet zouden doen, conflict in de software. Ook zouden ze hier al druk mee bezig zijn om te verhelpen.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...