Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Geen Diseqc op DreamBox ?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zat net technische specificaties van DreamBox 7000 te lezen en daar staat niks over diseqc. Ondersteunt ie geen diseqc dan ?

Of wordt het later geïmplementeerd ? <img src="/ubbthreads/images/icons/confused.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/icons/confused.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/icons/confused.gif" alt="" />

Geplaatst:

In deze PDF-file staan de specs:

 

http://www.dream-multimedia-tv.de/dm7000s.pdf

 

Staat onder andere het volgende in:

 

[color:"blue"]Anzahl aktiver Satellitenpositionen:

DiSEqC 1.0 /1.2 SAT POSITION / SAT OPTION

DiSEqC – Rotor Steuerung

[/color]

 

<img src="/ubbthreads/images/icons/cool.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" />

Geplaatst:

Bedankt voor PDF link … Ja, daar staat het wel over Diseqc.

 

Groetjes,

 

Andrei

 

 

<img src="/ubbthreads/images/icons/shocked.gif" alt="" />

Geplaatst:

nou, een droomontvanger zonder 12V aansluiting dan? <img src="/ubbthreads/images/icons/tongue.gif" alt="" />

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...