Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laatste tijd heb ik problemen indien ik meer dan 1 zender voor opname heb geprogrammeerd. .

Is er mogelijk iemand die meer ervaring met deze technisat ontvanger heeft ?

Bij voorbaat dank..........Rob de Mare....................

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Geplaatst:
23 uren geleden, robtopf zei:

De laatste tijd heb ik problemen indien ik meer dan 1 zender voor opname heb geprogrammeerd. .

Is er mogelijk iemand die meer ervaring met deze technisat ontvanger heeft ?

Bij voorbaat dank..........Rob de Mare....................

Een voorbeeld :   2 uitzendingen geprogrammeerd,  de eerste moet starten om 20:30 hrs en de 2e om 21:00 hrs .   Het resultaat is dat de eerste uitzending totaal niet is opgenomen, en de 2e uitzending, gestart 0m 21:00 hrs is prima opgenomen !

Ik gebruik beide tuners via diseqc switches en dubbele LNB  's   voor  13gr-19 gr- 23.5gr en 28.2gr.

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Geplaatst: (aangepast)

Hallo.

Kan het zijn dat er een serie timer ingesteld is, die op hetzelfde moment start als één van de geprogrammeerde opnames?

aangepast door HG5812
Geplaatst:

Beste HG5812    Er zijn geen serie timers ingesteld.  Ik vermoed dat mijn basisinstellingen niet geheel correct zijn.

Geplaatst:

Jawel  Sat4all fan, nog steeds mijn dank voor je hulp.

Bij mijn DVR instellingen staan reserve tuners op 0, wat volgens mij  betekent, dat o tuners voor "live" zijn gereserveerd en dus 2 tuners voor opname gereed staan.