odul Geplaatst: 25 december 2020 Geplaatst: 25 december 2020 Iemand een idee waarom het rode stanby - aan -uit rode lampje onder het scherm knippert en dan weer niet op eenzelfde tijdsinterval van seconden ? Heb even een oplichting van scherm , maar geen zenders. Dank voor antwoord en prettige feestdagen. Geel , Stad in de Kempen.
scubadiver Geplaatst: 25 december 2020 Geplaatst: 25 december 2020 Waarschijnlijk moederboard van tv defect . Of eerst alles afkoppelen stroom eraf voor een min of 5 daarna alleen de stroom weer aansluiten en opstarten. Werkt het nog steeds niet zal het ,het moederboard zijn ,monteur erbij nieuw moederboard erin en speelt weer
jopiesat Geplaatst: 25 december 2020 Geplaatst: 25 december 2020 Het knipperen (kort lang etc) is een foutcode van de tv. Het aantal keren kort en lang geeft aan de monteur aan wat er defect is.
Aanbevolen berichten