Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand een idee waarom het rode stanby - aan -uit rode lampje onder het scherm knippert en dan weer niet op eenzelfde tijdsinterval van seconden ? Heb even een oplichting van scherm , maar geen zenders. Dank voor antwoord en prettige feestdagen.

Geel , Stad in de Kempen.

Geplaatst:

Waarschijnlijk moederboard van tv defect .

Of eerst alles afkoppelen stroom eraf voor een min of 5 daarna alleen de stroom weer aansluiten en opstarten.

Werkt het nog steeds niet zal het ,het moederboard zijn ,monteur erbij nieuw moederboard erin en speelt weer

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...