Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik probeer mijn broadlink sp3 te resetten

ik hou de knop ingedrukt voor 10 seconden

maar in plaats van te resetten kom ik dan in de pairing mode

en na dan weer gepaired te hebben is alle data nog aanwezezig?

wat doe ik fout?

Geplaatst:

ja dat dacht ik dus ook

maar als ik dat dus doe verlies ik contact en komt hij in pairing mode

en na opnieuw te pairen staat alle opgeslagen data er nog in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...