Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

;Heeft iemand de nieuwste media portal plugin geschikt voor  hd51 en hd 60 werk met openpli  , of 8 , dank,  en groetjes!!

Geplaatst: (aangepast)

Hallo Rakkie,

 

De nieuwste heb ik niet voor je ik gebruik deze altijd op mijn HD 51. Installeren met dcc o.i.d. naar tmp dan vanuit de box installeren even herstarten. Plug inn openen even updaten en je hebt de laatste versie. Ik draai op openpli 8. Ik ga er vanuit dat deze ook draait op de HD 60

enigma2-plugin-extensions-mediaportal_all.ipk

aangepast door ton68
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...