Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Hoe heb jij dat opgelost @edbe? Ik heb dit ook weleens ervaren maar dat is toen net zo verdwenen als het gekomen is. Een logische of structurele oplossing heb ik nooit kunnen vinden.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

  • 1 jaar later...
Geplaatst:
Op 4-7-2021 om 08:05, John van Dreumel zei:

Hoe heb jij dat opgelost @edbe? Ik heb dit ook weleens ervaren maar dat is toen net zo verdwenen als het gekomen is. Een logische of structurele oplossing heb ik nooit kunnen vinden.

 

intussen werkt hij niet op de GB trio maar wel op de X3

2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...