Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe staat het met de kernel ?

 

Is de source van de kernel erbij (linus wil toch altijd open source)

 

Als de kernel opgeblazen is kan je dan (eenvoudig) een nieuwe kernel

in het ram zetten.

 

Staat de kernel ergens op het net voor download

 

Als de source van de kernel er niet bij zit is het dan wel mogenlijk

om modules in de kernel te laden ?

 

Kan mij iemand de inhoud van /proc/ksyms geven

 

groetjes uit het (koude) zuiden

pukje

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...