Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Wij wonen een beetje op een " we weten niet hoelang het nog gaat duren eer jullie kunnen aansluiten op glasvezel " locatie in het zuiden van Portugal.

Zitten tussen 2 dorpen waar meer dan 80% van de huizen en bedrijven reeds zijn aangesloten.

Ik kan de kabel haast aanraken als ik via de voordeur buitenstap, en toch is aansluiten nog niet aan de orde en wanneer is ook nog niet aan de orde.

Vandaar deze. Welke ervaringen hebben forumleden hier aanwezig met Starlink?

Zowel als vaste installatie als ook wat er bijzit als je onderweg bent.

 

De prijzen zijn nu stilaan aan het zakken en daarom zit ik een beetje de denken deze aanbieder te gaan "gebruiken" om mijn internetgebeuren te verzorgen.

Ook wat er zoal gebeurt als er eens een deftige regenbui is die wie weet roet in het spreekwoordelijke eten kan gooien.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...