Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Wordt de Xsarius Combo HD voor satelliet- en kabel ontvanger nog ondersteund?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Ik kreeg de vraag om een Xsarius Combo HD voor satelliet- en kabel ontvanger te bekijken.

helaas lopen alle support url.s naar een 404, en veel vindt ik er niet over.

wordt die nog ondersteund, of is ie klaar voor de klikt?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

Bedoel jij niet toevallig de Amiko Viper combo HD?

 

Blijkbaar bestaat de Xsarius combo HD ook nog. De eerste link die ik vond werkte gewoon nog. Maar liefst € 49,- Prijs is verlaagd. 😉

aangepast door John van Dreumel

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Geplaatst:

Nee, de xsarius combo hd.

ik denk dat ik hem aan die mens zal teruggeven, je vindt er geen firmware voor.

de ci+ module wordt ook niet ondersteund.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...