Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik had even geleden op mijn Formuler Z11 Pro Max de app VRTMAX geplaatst.

Werkte perfect.

Nu heb ik een terug naar fabrieksinstellingen gedaan, maar vind niet meer terug hoe ik die VRTMAX er kan opkrijgen.

 

Dus, HELP.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst:

Lukte niet zonder meer.

Nu, en ik weet ook niet hoe het komt.

Heb ik eerst Kodi geïnstalleerd en dan de VRTMAX, werkt perfect.

Nadien Kodi er af, blijft ok.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...