Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Onlangs is mijn Sky SD kapot gegaan, waar ik al jaren zo aan gehecht aan ben,
Dus ik heb Sky+HD aangesloten op Sony-recorder RDR-HX1010 (alleen SD, geen HD) met scart,
wat een zeer laag geluid geeft : Ik moet het volume op een bereik van 60+ zetten,
Zijn er manieren om de volumes te verbeteren tot een normaal niveau (bereik rond de 25)?
Misschien AV-uitgangscomponenten gebruiken in plaats van scartkabel? Kan dat de volumes verbeteren?
Ik heb geen technische kennis van deze kabeluitlijningen en een beetje chaos in mijn hele systeem.
(PS, ik verbind Sky+HD met tv met HDMI, maar ik ben om meerdere redenen dol op het opnemen op mijn RDR-HX1010)

Dank alvast om mij te helpen !

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...