Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na een storing in mijn netwerk, internet lag er geheel uit, na wat onderzoek is toch de Draytek Vigo 2865 de boos doener. router was ook geheel iet meer bereikbaar.

 

Na wat reset, is de router weer bereikbaar en er is weer internet.

 

Echter is de User Mode van de Vigor nog : User Mode is OFF now

 

Hoe krijg ik die weer aan ?

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...