MrDish Geplaatst: 26 augustus 2023 Geplaatst: 26 augustus 2023 Hallo leden. sinds ik een TBS5520SE en een Lenovo Laptop voor het uitrichten van de Ether zenders(DVB-T/T2). wil ik met een TBS5927 en de zelfde Laptop de schotel uitrichten.Ik zoek de Satellieten op met een Satlook Digital Nit en een Amiko Xfinder. Nu komt het : kanalen zoeken van Hotbird ,zie ik alleen maar : 4000 Terrestrial. De lijst met Satellieten staat in dat programma (DVBDream) niet meer op. Appart. Terwijl het op vaste Pc nog perfect doet. Mvg
MrDish Geplaatst: 26 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2023 4 minuten geleden, MrDish zei: Hallo leden. sinds ik een TBS5520SE en een Lenovo Laptop voor het uitrichten van de Ether zenders(DVB-T/T2). wil ik met een TBS5927 en de zelfde Laptop de schotel uitrichten.Ik zoek de Satellieten op met een Satlook Digital Nit en een Amiko Xfinder. Nu komt het : kanalen zoeken van Hotbird ,zie ik alleen maar : 4000 Terrestrial. De lijst met Satellieten staat in dat programma (DVBDream) niet meer op. Appart. Terwijl het op vaste Pc nog perfect doet. Mvg
MrDish Geplaatst: 26 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2023 Ahum ,tijdens het plaatsen van de foto`s schoot mij wat te binnen ,en het probleem is tot nu toe opgelost. Heb beeld van 13 E op mijn Laptop. Mvg
Aanbevolen berichten