Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ach ja, hoe moet het? Een scheutje Dreft, dat doet het. 😁

(Dat werkt in ieder geval goed voor het schoonmaken van mijn (al of niet gecoate) plastic leesbrilleglazen)

aangepast door Zunigkyk
Geplaatst:

Bedankt voor de tips, maar hij staat aan de kant.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...