Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Is mijn "box" kapot? Hij laadt geen enkele zender meer. Graag hulp voor deze amateur.


Ga naar oplossing Opgelost door hcfreak,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

testen met de goede kabel alleen.Of de slechte herstellen voor je er iets op aansluit.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

  • Oplossing
Geplaatst:

IK heb de box open en 2 foto's gemaakt. Met wat uitvergroten zie je bij 1 ingang bruine aanslag tengevolge van corrosie .

De vraag is of het zin heeft om die module (waarop het "huisje" van de coax ingangen zit) te vervangen en of dit al te verkrijgen is. Mijn VU+ Uno 4k SE is 4,5 jaar oud.

wie weet hier iets meer van en kan mij advies geven (de module vervangen kan ik zelf; ik heb deze al eruit gehaald en weer terug gezet)

alvast dank

VU + coax ingang .jpeg

VU plus coax ingang 2.jpeg

  • 3 weken later...
Geplaatst:

IK heb een nieuwe VU+ Uno 4k SE gekocht en de twee coax kabels naar de schotel vervangen (waren meer dan 30 jaar oud!) (en dit keer met compressie F connectoren bevestigd) ben er meer dan 1 dag mee bezig geweest, bah bah! Heb de ontvanger gekocht met vooraf installed OpenPli, lekker makkelijk. Nogmaals bedankt voor al het advies.

  • Like 2
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...