Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

sinds een tijd heb ik een amiko a9 green alles deed het goed tot ik nu plotseling een vier cijferige code moet intikken die wist ik dus geen probleem meer , dacht ik 

nu krijg ik steeds meer die code die ik moet invullen , ik heb al verschillende keren de voeding er af gehaald maar het probleem blijft , ik ben bang als ik de reset knop in drukt tien of vijftien seconde dat ik alles kwijt ben , of ben ik te bang 🤔

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...