MrDish Geplaatst: 18 september 2025 Geplaatst: 18 september 2025 Hallo leden . Soms wil het nog wel is helpen als een programma niet werkt , als administrator uit te voeren. Met mijn oude Pc lukte dat mooi , maar nu met een laptop ,wat ik ook probeer met de rechter muisknop. krijg alleen een melding ; welke App te openen Heeft iemand de oplossing. Mvg
Satterdam Geplaatst: 18 september 2025 Geplaatst: 18 september 2025 Het zou helpen als je vermeldt welk stuurprogramma er op zit.
Mojo Geplaatst: 19 september 2025 Geplaatst: 19 september 2025 9 uren geleden, MrDish zei: krijg alleen een melding ; welke App te openen Je probeert niet een programma te starten maar een bestand te openen. Vandaar de vraag welke App (programma) te gebruiken. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Zilverhippie Geplaatst: 19 september 2025 Geplaatst: 19 september 2025 Ik denk dat Satterdam besturingssysteem bedoelt i.p.v. stuurprogramma, maar om op jouw vraag te antwoorden: ik vermoed dat er geen programma (meer) gekoppeld is aan de link of bestand waarop je hebt geklikt.
Satterdam Geplaatst: 19 september 2025 Geplaatst: 19 september 2025 15 uren geleden, Zilverhippie zei: Ik denk dat Satterdam besturingssysteem bedoelt i.p.v. stuurprogramma, maar om op jouw vraag te antwoorden: ik vermoed dat er geen programma (meer) gekoppeld is aan de link of bestand waarop je hebt geklikt. Klopt. Ik bedoelde besturingssysteem
Zilverhippie Geplaatst: 20 september 2025 Geplaatst: 20 september 2025 Zou fijn zijn als je de oplossing ook deelt met de community...
MrDish Geplaatst: 20 september 2025 Auteur Geplaatst: 20 september 2025 7 minuten geleden, Zilverhippie zei: Zou fijn zijn als je de oplossing ook deelt met de community... dat kan , zoeken en proberen.
Aanbevolen berichten