Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het logo van de app van canal + is veranderd.. IS er verder iets veranderd.. Zou goed zijn als er vanuit canal+ meer communcatie is met leden !?

Geplaatst:

Canal+ communiceert alleen met advocaten en de aandeelhouders! De reguliere klanten zal ze een worst zijn….

  • Haha 1

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Geplaatst:
40 minuten geleden, jaap12 zei:

Het logo van de app van canal + is veranderd.. IS er verder iets veranderd.. Zou goed zijn als er vanuit canal+ meer communcatie is met leden !?

maak eens een foto

Samsung 40D6510WS

Geplaatst:

Het is alleen een + (plusje).. Op de samsung tv (2016) was het eerst.. Een aantal dagen later op mijn philips oled (2020).. Ik ben nu niet bij de tv.. dus.. 

Geplaatst:

#el renegade Jij sluit de tv dan ook zo meteen vanuit de app af ? Ik sluit altijd eerst de app op de tv af.. En zet dan de tv af.. Ik denk/dacht dat dit iets 'makkelijker' voor de tv is.. Opstarten duurd altijd wel even en om hem maar niet teveel ineens te laten doen.. denk/dacht ik dat het beter was om het in stappen te doen.. maar ik heb geen kennis/weten er over

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...