Andere kant van het verhaal is dat Dream GmbH niet meer bestaat. Ook al zou je deze DM920 (laten) repareren dan zit je nog steeds met een apparaat zonder officiële hardware ondersteuning en ieder volgend defect is weer een gok. Huidige apparatuur leeft 3 tot 6 jaar en is daarna economisch obsolete.. Zolang ze nog werken prima, maar daarna kun je ze weggooien… 2de punt is dat satelliet ontvangst steeds minder populair wordt ten gunste van IPTV. Er komen eigenlijk geen nieuwe innovaties en het aanbod wordt minder en minder. Straks alleen nog provider boxen (zonder enige gebruiksmogelijkheden..). Ik had een hele collectie Dreamboxen, allemaal (werkend) weggegeven….