bellejt Geplaatst: 22 mei Geplaatst: 22 mei (aangepast) https://www.hln.be/buitenland/kyle-busch-grootste-nascar-coureur-plots-overleden-op-amper-41-jarige-leeftijd~a4d49fc7/ Autocoureur Kyle Busch is op 41-jarige leeftijd plots overleden. De Amerikaan wordt beschouwd als de grootste NASCAR-coureur van zijn generatie en won afgelopen weekend nog een race. Over de omstandigheden van zijn dood is weinig bekend. Er is sprake van een plotse en hevige ziekte. 22 mei aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
minplus Geplaatst: 22 mei Geplaatst: 22 mei RIP. Zal een hartstilstand geweest zijn. Dan ben je verder kerngezond met een ijzeren conditie maar binnen een minuut dood. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
bellejt Geplaatst: 22 mei Auteur Geplaatst: 22 mei (aangepast) had vorige race al last op zijn borst met ademhalen wo-time NASCAR Cup Series champion Kyle Busch tragically dies at 41 after hospitalization severe illness 22 mei aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Alventali Geplaatst: 23 mei Geplaatst: 23 mei RIP Kyle Busch. Inderdaad de truck series afgelopen weekend nog gewonnen In de cup series als 17e over de finish. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten