Het ging over zonder airco. Die kunnen de meeste mensen zich dus niet veroorloven.
Bij een auto, voor de mensen die zich een auto kunnen veroorloven, zonder airco gewoon de ramen open bij het rijden werkt prima tot je in de file staat , maar zelfs dan is de ramen open beter. Helaas heb je dan niet 4 emmers water in je auto voor jullie en de kinderen, wat prima zou werken.
Verhuizen naar een woning aan de kust is idd een optie voor arme mensen in een flatje op 7 hoog met de ramen op het zuiden.