Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ja ik heb weer wat maar ja het is nieuw na ca 9 minuten wachten denk ik het gaat zo wel prima maar dan op het eind van de rit komt het volgende op het schermpje te staan mijn onderwerp ( flach ok !quiting weet imand daar ook een oplossing voor ?

Geplaatst:

Had ik ook, is gewoon goed.

Er staat: Flash oké! Beeindigen

 

Wat was bij jouw de snelheid?

 

Ik haal met 100 mbit/s netwerk maar 103 kb/s.

In het voorbeeld van Dream staat 1133 kb/s.

Geplaatst:

Dat klopt, maar als je naar info gaat zie je wel een nieuwe datum staan van de recnte update.

Geplaatst:

ja <img src="/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

Geplaatst:

Hoera, ik heb mij box vanmorgen gekregen! En geprobeerd om hem via de UTP kabel te upgraden. De upgrad ging goed, maar het was maar iets van 9 kbps. Dus op een een of andere manier ging te upgrade toch alleen via de rs232. Terwijl windows xp netjes aangaf de er een netwerkverbinding was. Ik kon ook gewoon via die verbinding FTPen. Maar ja, naar ongeveer 10 minuten zat de beta4 er toch in. En hij doet het perfect.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...