Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Signaalmeter ?!


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft de Dreambox 7000 wel een signaalmeter voor het meten

van de signaalsterkte/signaalkwaliteit? <img src="/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif" alt="" />

 

Misschien ligt het aan mij maar ik kan zo gauw

niets eenduidigs ontdekken.

 

Wel zie ik in het menu Instellingen/Streaminfo

op bladzijde 3/3 twee balken met de omschrijvingen

SNR en AGC.

Heeft dit er iets mee te maken?

 

 

Met vriendelijke groeten <img src="/ubbthreads/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

 

sattaz

 

 

 

 

Geplaatst:

Er zit inderdaad geen signaalmeter in deze software.

Maar dat heeft bij de Dbox2 ook even geduurd komt dus wel.

 

Het is wel jammer dat er niet voor neutrino is gekozen, deze is al veel verder uitgekristaliseerd. Maar ja, je kan niet alles hebben en de plugings zullen wel snel komen.

 

I'm not a complete idiot, some parts are missing.

 

Dreambox 8000 HD - Vu Duo

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...