Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb onder telnet het root password in mijn dreambox veranderd. Misschien is het verstandig dat iedereen dat doet. Het kan met het volgende commando: passwd

Natuurlijk moet je het paswoord niet vergeten.

Het password blijft ook behouden nadat de box wordt uitgezet.

Geplaatst:

damn :P

gewoon ff om te kijken hoor <img src="/ubbthreads/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

 

maar ik neem aan dat de meeste mensen hem niet gelijk aan internet hebben hangen, maar aan hun netwerk.

domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...