Roelie Geplaatst: 16 november 2002 Geplaatst: 16 november 2002 Ik heb onder telnet het root password in mijn dreambox veranderd. Misschien is het verstandig dat iedereen dat doet. Het kan met het volgende commando: passwd Natuurlijk moet je het paswoord niet vergeten. Het password blijft ook behouden nadat de box wordt uitgezet.
tCC Geplaatst: 16 november 2002 Geplaatst: 16 november 2002 is jou dreambox vanaf het internet te benaderen dan ? domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Roelie Geplaatst: 16 november 2002 Auteur Geplaatst: 16 november 2002 Nog niet, maar dat zo in priciepe wel kunnen.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 16 november 2002 Geplaatst: 16 november 2002 De mijne al wel! <img src="/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> En nee, ik geef geen ipadressen! <img src="/ubbthreads/images/graemlins/tongue.gif" alt="" />
tCC Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 damn gewoon ff om te kijken hoor <img src="/ubbthreads/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> maar ik neem aan dat de meeste mensen hem niet gelijk aan internet hebben hangen, maar aan hun netwerk. domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Gast Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 als je je passwoord vergeet heb je flink probleem of niet?
tCC Geplaatst: 17 november 2002 Geplaatst: 17 november 2002 gewoon een kwestie van opnieuw flashen lijkt me. domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Aanbevolen berichten