Gast Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Klopt het dat MultiEdit 3.1G niet meer werkt. Ik krijg tijdens het selekteren van Get File From Internet de message "ERROR" Wim
Satori Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Hoi Wim, Je hebt gelijk dat het bij de G-versie niet meer werkt. Het werkt ook niet bij de vorige of de H-versie. Je moet de H2 versie hebben. Groeten Satori
Gast Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Hoi Wim, Dit bedoelde ik ook met het mailtje wat je van mij hebt gehad. Wat betreft de adressen: bedankt, ben weer bij, inderdaad, moet nodig een nieuwe pc. groetjes paddy
Gast Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 HI Satori, Ik weet niet waar ik de H2-versie moet downloaden. Wim
Gast Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 A.s Donderdag is het Sinterklaas. Misschien een aardig kadootje voor je. Wim
Gast Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 ben gek op sinterklaas. ik heb al wat in mijn schoen (meel-box) zie ik, dank je sinterklaasje.
Aanbevolen berichten