Gast Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 een maand geleden werd de vraag gesteld of de orginele software terug moet als seca 2 er aan komt (zonder een concreet antwoord) is er misschien al iets over bekent nu het al een tijdje draait in het buitenland.
Gast Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 Van wat ik begrepen heb uit mijn satteliet shop is dat het straks gewoon mogelijk blijft met de software die nu in de tuners aanwezig is naar seca 2 te kunnen kijken. De truuk zit em straks in de kaart. Deze zal worden aangepast of worden vervangen zodat deze aan de eisen van seca 2 voldoet. Aldus de eigenaar van deze satteliet shop. Satje06
druup Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 Ja maar hij bedoeld dus wanneer je er niet originele software in hebt zitten! En dat is volgens mij nog niet bekend! VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Gast Geplaatst: 6 december 2002 Geplaatst: 6 december 2002 Als je bedoeld dat de tuners ge-upgrade zouden moeten worden, dan is dat volgens deze sattelietshop niet het geval.
Aanbevolen berichten