Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 Hallo, heeft iemand van jullie ook het volgende probleem: bij de kanalen HAllmark, discovery channel, Animal planet en Eurosport heb ik geen beeld. Deze zitten op de zelfde transponder als bijv. RTL4, hier heb ik wel beeld. Bij canal+ rood duurt het een tijdje voor dat het geluidsignaal doorkomt. Zo nu en dan krijg ik ook de melding 'Tetracrypt press Exit' Ik gebruik, **********,fun4,Magic M. Tetracrypt op een Hyundai 830 CI. Voordat ik de software er opnieuw opzet is er misschien een andere oplossing. B.v.d. LeJaWe
Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 De zenders die je niet meer kunt ontvangen zenden alleen uit in mediaguard.Die de ja wel nog kunt ontvangen in mediaguard en irdeto 1 .Dus zijn waarschijnlijk de med keys niet meer up to date?
Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 Nee, de keys zijn wel up to date. Ik heb de eeprom van Humax (B***S) geprobeerd en heb weer beeld, thnx to Jack. Waar het verschil in zit weet ik op dit moment nog niet.
Gast Geplaatst: 28 december 2002 Geplaatst: 28 december 2002 Heeft iedereen C+ is aan het stoeien,Voor MM gebreukers ff de Eeprom laden met(b*r*s) humax file,en hup daar is ie weer. Have FUN, Ray.
Aanbevolen berichten