Gast Geplaatst: 8 januari 2003 Geplaatst: 8 januari 2003 Hallo, Ik ben van plan om binnenkort een Arnion 6410 aan te schaffen, maar hierover heb ik wel "wat" vragen: - Werkt deze doos direct uit de doos - en na aangesloten te zijn - met orginele C+-kaarten en/of gold-/funkaarten ?!? - Is het nodig om er direct penta of iets anders in te laten zetten: zo ja, waarom, hoe gaat dit in zijn werk en wat heb ik ervoor nodig (uitleg via een URL mag natuurlijk ook !!!) - Is er een verschil tussen de diverse UCAS-decoders, of komt het allemaal wel een beetje op hetzeldfde neer ?!? Hopelijk kan iemand van jullie mij een beetje op weg helpen en me behoeden voor de - eventuele - miskoop van het jaar. Alvast bedankt, Nicole
Gast Geplaatst: 8 januari 2003 Geplaatst: 8 januari 2003 Vraag: Werkt deze doos direct uit de doos - en na aangesloten te zijn - met orginele C+-kaarten en/of gold-/funkaarten ?!? antwoord: Ja zowel origineel als gold/fun dit doordat Ucas seca/ seca2 en nagravision ondersteunt. vraag: Is het nodig om er direct penta of iets anders in te laten zetten: zo ja, waarom, hoe gaat dit in zijn werk en wat heb ik ervoor nodig (uitleg via een URL mag natuurlijk ook !!!) antwoord: Ligt eraan wat U precies wilt ontvangen. Zonder penta kunt U seca en nagravision ontvangen met penta extra irdeto en viacess. Het omprogrammeren van ucas naar penta daar heeft U een ucas programmer voor nodig en een magic programmer. vraag: Is er een verschil tussen de diverse UCAS-decoders, of komt het allemaal wel een beetje op hetzeldfde neer ?!? antwoord: Op het moment kunt U in nederland 2 groepen maken namelijk groep1, manhattan en fortecstar en groep2, @sat arnion, Xtreme en nog een paar.
Gast Geplaatst: 8 januari 2003 Geplaatst: 8 januari 2003 2 groepen ? Ik dacht dat juist de FortecStar/Manhattan/Arnion een combo waren ? Je kan zelfs de software van deze merken uitwisselen....?
Gast Geplaatst: 8 januari 2003 Geplaatst: 8 januari 2003 @ozzo Arnion kent eigenlijk 2 richtingen. De receivers tot de 6400 zijn gelijk aan als de manhattan/ fortec star. De versie 6410 en toekomst hoger verschillen van hardware met de manhattan en fortecstar series. Arnion heeft toen voor de @sat/ Xtreme variant gekozen. De @sat/Xtreme en arnion lijken veel opelkaar (UCAS receivers) en de Manhattan en fortec star zijn zeker anders.
Aanbevolen berichten