Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie weet hoe ik de laatste software in de galaxis sat 500 ird krijg welke kabel?? enz

Xtreme-asscomm reference-moteck sg-2100-visiosat 75cm-alps twin lnb-mastera4-fun4-gw

Geplaatst:

Nul-modem kabel.

Eerst de software opstarten, daarna pas spanning op de Galaxis.

Upgrade lijkt een beetje op die van de Pace irdeto doosjes

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

bedankt voor de snelle reactie ga er meten mee aan de slag

Xtreme-asscomm reference-moteck sg-2100-visiosat 75cm-alps twin lnb-mastera4-fun4-gw

Geplaatst:

Heb het zojuist geprobeerd maar wil me niet lukken.

Ik heb dl.exe en s15100007.s05.

Dl.exe opent een dos scherm: "beeindigd - dl" met de mededeling:usage: dl port_number(1/2) download_filename [report_file_name].

Verder gebeurt er niets

Heb ik wel het juiste programma??

Wie helpt mij verder???

Geplaatst:

Citaat:
Ik heb dl.exe en s15100007.s05.

Dl.exe opent een dos scherm: "beeindigd - dl" met de mededeling:usage: dl port_number(1/2) download_filename [report_file_name].

Goed lezen dus:

Gebruik je COM1, type dan:

dl.exe 1 s15100007.s05

Voor COM2:

dl.exe 2 s15100007.s05

Gebruik inderdaad geen turbo-PC (Werkt bij mij op een 450MHz nog goed).

Windows XP en NT zijn uit den boze, het liefst helemaal in DOS draaien (Windows afsluiten en geen dosbox!)

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

• 2 weken later...
Geplaatst:

murdock, bedankt voor de info

de nieuwere software heb ik erin gekregen en ik heb nu ook weer beeld op ned 1 2 en 3.

Maar op andere zenders werkt hij nog niet op bijv rtl 4 blijft er bovenin beeld staan "e45 zoeken naar signaal op 12344 mhz"

Op het display van de tuner brandt onder de 4 ook een rode led.

Als home channel is er ingevoerd 12515 22000 h 5/6 dit moet volgens mij juist zijn, maar er is alleen maar beeld op ned 1 2 en 3

is er iemand die hier een mogelijke oplossing voor heeft???

• 3 weken later...