Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 wie weet waar de ip zettings staat opgeslagen in welk bestand en kun je dat ook wijzigen voor dat je hem ik de dreambox zet ip ( 192.168.0.2 ) namenserver etz.
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 hoi, ip adres weet ik niet. nameserver staat in "var/ect/resolv.conf" of dit te wijzigen??????? weet ik niet.
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 Yo m.smit, Het grootste deel van de settings staat in "/var/tuxbox/config/enigma/registry", een niet zo maar te editten binary bestand. Grtz, Traveller
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 @Traveller met wat voor een progje kan ik die op een goede manier editen
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 Yo m.smit, Daarvoor zul je een hex-editor en kennis over de indeling van het bestand moeten hebben. Ik heb even gekeken, maar de IP-adressen staan er helaas niet in plain ASCII in. Kortom: Gebruik liever Enigma om ze aan te passen. Als je slechts wilt wisselen tussen een paar sets configuraties, zou je trouwens voor elke instelling een aparte config-file weg kunnen zetten en iets kunnen maken wat, voor het opstarten van Enigma, de gewenste naar de config-dir kopieert. Grtz, Traveller
Aanbevolen berichten