Gast Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 Ik probeer al enige tijd PCM Edit_ToH aan het werk te krijgen, echter zonder resultaat. Bij het starten van het programma verschijnt de volgende foutmelding: Component MSComctl.ocx or one of its dependencies not correctly registered. A file is mising or invalid. Wat doe ik fout. Mijn dank reeds nu, met groet. Bachatero
Unetwork Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 mischien een ander OS proberen... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Alventali Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 @Bachatero Op de onderstaande link kun je OCX file downloaden Download OCX file Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Bohemi Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 het is belangrijk dat alle bestanden nog in de oorspronkelijke map zitten ook het icon zelf. heb hetzelfde voorgehad. groeten, Bohemi
Gast Geplaatst: 31 januari 2003 Geplaatst: 31 januari 2003 Ja, inderdaad het werkt. De .oxc file gedownload en in de windows/system directory gezet. Geen idee wat deze file doet, echter: Hartelijk dank voor de reakties.
Aanbevolen berichten