Gast Geplaatst: 10 februari 2003 Geplaatst: 10 februari 2003 Bij mij blijft de eerste 5 minuten van elke Ticket film op zwart. Ik zie nog het aftellen voor aanvang, dan gaat het beeld op zwart om na +/- 5 minuten weer terug te komen. Heeft iedereen dit of is het een Hyundai 1000IR probleem (zou niet het eerste zijn)? Maakt niet uit welke keys ik gebruik. Ersc
DirkHezius Geplaatst: 10 februari 2003 Geplaatst: 10 februari 2003 Ticket heeft wel vanaf vandaag een nieuwe OA key in gebruik ! -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
crazymans Geplaatst: 11 februari 2003 Geplaatst: 11 februari 2003 Hoe vaak veranderen die keys eigenlijk bij ticket? ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
DirkHezius Geplaatst: 11 februari 2003 Geplaatst: 11 februari 2003 Niet zo vaak als bij Stream (bijna dagelijks) maar toch regelmatig , geen probleem echter als je met Downloader werkt . Elke dag even checken en aanpassing maken in Multicamkey ! -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Gast Geplaatst: 11 februari 2003 Geplaatst: 11 februari 2003 Dat downloaden is voor dvb kaarten neem ik aan?
Aanbevolen berichten