Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Nieuwe emu-release, 17/02/2003

Aanbevolen berichten

• Reacties 157
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

@ Traveller,

thank you for your images. It´s very good, that it´s possible to rename the recorded files.

Are you interested to know the following problems I found in version 14-02?

1. The blue button to change to favorites is only working after rebooting one time.

2. I cannot change the audio (for example to AC3) while playing a recorded file (yellow key). In version 03-02 is it working.

3. After changing to a another feed on "Premiere Sport 1" (green key) it´s not a second time possible (the green information does not appear) to change the feed.

Geplaatst:

Heb om t*ck*t AU te testen even de laatste key gewijzigd, de MK's toegevoegd, maar (voorlopig) zonder suc6.

Geplaatst:

DreamFRL,

Zou ik die URL ook van je kunnen hebben?

Bij voorbaat mijn dank.

Groetjes, Meljus

Draaibare schotel van een meter met stab100 rotor

1 Dreambox met gemodoficeerde voeding en gemodificeerd display (amber)

1 Dreambox 8oo met HD Samsung 320 GB en Nabilo Blackhole

Geplaatst:

met al die verzoekjes wordt deze thread wel erg onoverzichtelijk. dus voor een ieder: kijk in mijn profiel en surf naar de site die ik als homepage heb ingevuld. Je moet daar de AU_EMU files hebben.

Geplaatst:

Iemand beeld op de MMOV's met de gbox? Heb de files van de link van DreamFRL in /var/keys en /var/tmp gezet. Tot nu toe werkt alles behalve de MMOV's.

Ook schakelen van astra naar hotbird geeft vaker een fout dat het kanaal niet gevonden is. (DiSeqC A/B config.)

Geplaatst:

al eerder werd hier gemeld dat het openen van de multivisions en de MMOV's soms wel tien minuten duurt. Misschien is dat het probleem hier ook.