Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

MP3 op cd-r werkt goed in de standalone dvdspeler maar is het ook mogelijk om MP3 op een dvd te branden zodat die ook is af te spelen in de standalone dvdspeler

Geplaatst:

Ik heb hier toevallig een dvdmp3(orgineel) liggen,maar helaas werkt alleen op de computer,de standalone spelers kunnen er niet mee overweg,Ik heb een groot vermoeden dat geschreven mp3 dvd`s waarschijnlijk datzelfde euvel hebben.

Geplaatst:

Zover mijn kennis rijkt speelt het gros van de dvd-spelers geen dvd®'s af met mp3 bestanden.

Iedere dvd-speler gaat er nl. vanuit dat er videobestanden op de dvd staan zodra ie de dvd leest en als ie die niet kan vinden geeft ie een foutmelding.

Een dvd-speler checkt dus het type media dat je erin stopt.

DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.

Geplaatst:

Als je cd`r mp3 kan spelen in je standalone speler kan je ook dvd mp3 spelen.

Althans met de mijne geen problemen.

John

Geplaatst:

Kan je dan ook vertellen hoe je dat doet ik heb tot nu toe veel geprobeerd maar het lukt mij niet, welk brandprogamma en eventuele instellingen.

Geplaatst:

Ja dat gaat allemaal wel rip ze zelf en brand ze ook zelf alles gaat maar een dvd + of - maakt niet uit met mp3 bestanden die speelt ie niet af en in de pc natuurlijk wel oja het is een yamakawa 715 dvdspeler

• 2 weken later...
Geplaatst:

Officieel hoort een DVD speler geen DVD gevuld met MP3's af te spelen. Een rechten -afspraken- kwestie.

Het is zelfs zo dat een CD met MP3's op sommige DVD spelers niet meer via de digitale uitgang worden weergeven, maar alleen via de analoge aansluiting.

Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Zgemma H7S / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar