wermar Geplaatst: 9 april 2003 Geplaatst: 9 april 2003 hallo, als ik wil formateren met bootdisk werkt mijn keyboard niet goed, invalid keybrd:belgisch punt. dan zijn alle opdrachten bvb:format c: ongeldig. hoe kan men dit verhelpen zodat de opdrachten wel goed zijn? landinstelling nederlands belgie. bedankt,wermar.
Ome Merde Geplaatst: 9 april 2003 Geplaatst: 9 april 2003 scoor even een goede bootdisk en start je PC hiermee op. Wedje dat het nu wel goed gaat ? mzl, merDe deze ruimte is te huur
wermar Geplaatst: 9 april 2003 Auteur Geplaatst: 9 april 2003 hallo Ome Merde, heb nu een goeie bootdisk xp, maar 4.18mb! gaat toch niet op een 1.44mb diskette. of kan ik meerdere diskettes gebruiken?
Ome Merde Geplaatst: 9 april 2003 Geplaatst: 9 april 2003 pak een bootdisk voor Windows'98 SE, die past wel op 1 floppy. je kan de PC ook laten booten vanaf CD. je moet hiervoor in je bios first boot device op cd-rom zetten. Vervolgens de XP-cd erin en de aanwijzingen op het scherm volgen. nu heb je geen bootdiskette nodig. groet, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten