Gast Geplaatst: 23 april 2003 Geplaatst: 23 april 2003 Hi All, Met de huidige uitrol van Digitenne vraag ik het me af of het mogelijk is mbv. een adapter of converter een DVB-T antenne op de DVB-S ingang van de Dreambox (en / of mijn overige sat ontvangers) aan te sluiten. Vreemd genoeg kan ik over dit onderwerp niets vinden onder de zoekfunctie en op internet, mits de streams voor DVB-T gelijk zijn aan sat streams moet een signaal conversie toch mogelijk zijn? Alvast bedankt voor de antwoorden, Groet, Iwan
Gast Geplaatst: 23 april 2003 Geplaatst: 23 april 2003 Nee dat zal niet lukken de signalen verschillen totaal, er moet dus een andere tuner in zitten.
Gast Geplaatst: 23 april 2003 Geplaatst: 23 april 2003 De modulatietechniek is ook geheel verschillend! Een andere tuner is dus niet de enige remedie. grt. evert
Oldereast Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 In welke modulatie wordt dvb-t dan uitgezonden? 16QAM, 64QAM? Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Bigfoot Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 In het begin was er wel sprake van dat de Dreambox ook DVB-T en DVB-c(able) aan zou kunnen maar is afgeblazen meen ik....
Aanbevolen berichten