Richard Geplaatst: 24 april 2003 Geplaatst: 24 april 2003 Dag allemaal, Ik werk al een tijdje tevreden met ProgDVB, maar sinds het installeren van Windows-XP krijg ik bij Fullscreen over de rechterhelft van het beeld stoor-stippen te zien. Ik heb XP ge-installeerd op een aparte NTSF-schijf. Ik heb ProgDVB ook via XP opnieuw ge-installeerd. Iemand enig idee wat er loos is? Bye-bye, Richard Binnenkort weer een schotel.
Richard Geplaatst: 1 mei 2003 Auteur Geplaatst: 1 mei 2003 Het slechte beeld bij gebruik van ProgDVB + XP lijkt dus aan DirectX9 te liggen. XP opnieuw geinstalleerd, maar dan ZONDER upgrade naar DX9 en nu doet het beeld het weer prima! Groeten! Binnenkort weer een schotel.
rebootje Geplaatst: 1 mei 2003 Geplaatst: 1 mei 2003 Dat schijnt aan Mediaplayer 9 te liggen. Daar is een reg-patch voor. Ik wil hem wel mailen als je wil. rebootje
Richard Geplaatst: 2 mei 2003 Auteur Geplaatst: 2 mei 2003 Nee, dankjewel. Het is nu opgelost. Bovendien dacht ik dat Mediaplayer9 niet een onderdeel uitmaakt van DirectX9. Richard Binnenkort weer een schotel.
jakob2002 Geplaatst: 2 mei 2003 Geplaatst: 2 mei 2003 stuur maar aan mij. ik heb het nog niet geprobeerd maar mag graag stoeien daarmee vu+duo2-vti6.0|vu+ultimo-openpli3.0dvb nexus-s(2.1)+skystar2+hdr4000 pckaart progdvb S2emu
Aanbevolen berichten