Gast Geplaatst: 25 april 2003 Geplaatst: 25 april 2003 waar kan ik de software van MASTERA 4 downloaden ... Groeten ,
Gast Geplaatst: 25 april 2003 Geplaatst: 25 april 2003 @Dream man, er is verschillende software beschikbaar voor de Mastera 4. Wil je er alles erover weten kijk dan bij Duwgati mvg olav12
Gast Geplaatst: 27 april 2003 Geplaatst: 27 april 2003 dat klopt .... maar welke ?????? waar moet ik clicken ... downlods of software ... ja .... maar hiere ook .... ik kan niet de MASTERA 4 vinden ,,,, Groeten ,
Gast Geplaatst: 28 april 2003 Geplaatst: 28 april 2003 Het staat wel degelijk op die site. Check je pm even en je andere email. En de mastera heeft geen eigen software. Je kunt chipcat , ***geen-reclame*** , en misschien nog wel andere gebruiken. Ik vind persoonlijk chipcat de makkelijkste maar ***geen-reclame*** heeft weer meer opties.
Duwgati Geplaatst: 28 april 2003 Geplaatst: 28 april 2003 Kijk ook eens naar Masterburner dan. Dat kan nog meer dan ***geen-reclame*** en lijkt ook nog eens erg veel op Chipcat. Wel in de configuratie opgeven dat je een MasterCRD LC hebt, anders werkt het niet.
Aanbevolen berichten