Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wees voorzichtig met het nieuwe " traveller_031904beta105_4b.5updatesronaldPJfixcas " image op ump. Het bevat crc errors en kan niet volledig met tuxboxtools of uncramfs uitgepakt worden. Het is ook heel raar dat de rar-files volgens winrar 100% in orde zijn. Het image was dus al corrupt voordat het ingepakt en gepost werd.

Beter niet flashen!

hobby4all

Geplaatst:

kan dit image niet vinden op ump. Is dit misschien dat image waarvan beweert word dat het seca2 kaarten leest in de interne sloten????

Geplaatst:

Gezien het 1 april gebeuren met de magic module vertrouw ik alleen de traveller images die ik kan installeren via het software update menu.

Geplaatst:

@rdigital: er stond inderdaad bij dat hij _orginele_ seca2 kaarten kon lezen. Het was een verbouwde traveller, waarbij in /var_init/bin een camd executable stond. Dit was het mgcamd bestand uit de addonEmu.zip van kindzadza. In /var_init/bin stond de scam1 file uit het eclipse image voor de aansturing van 1 van de cardreaders. De /var_init/etc directory was corrupt (althans volgens uncramfs) dus ik heb geen flashpoging gedaan.

hobby4all