Gast Geplaatst: 7 mei 2003 Geplaatst: 7 mei 2003 Ik heb nu de schotel hangen (Visiosat), de 3 ALPS LNB's met ieder twee uitgangen en deze aangesloten op 2 4 in/1 uit disecq's. vanuit die twee disecq's gaan twee kabels naar mijn Topfield(tuner 1 en 2)... Probleem is alleen dat ik geen enkel signaal binnenkrijg (ook niet van 19,2 graden Oost)... Heb ik die disecq's wel goed aangesloten ? Ik kan in de hanleiding niet goed vinden wat de juiste instellingen zijn voor 3 Twin LNB's en 2 1-4 disecq's. Wie kan mij helpen ?
Gast Geplaatst: 7 mei 2003 Geplaatst: 7 mei 2003 Ik neem aan dat je de schotel wel goed hebt uitgericht?? Normaal is het Hotbird A Astra B en b.v Sirius C maar als je zeker weet dat je de lnb's ook daadwerkelijk goed op de satelliet hebt uitgericht dan maakt het eigenlijk niet uit!!!!a-b of c Denk wel in spiegelbeeld met uitrichten!!!!! kijk anders hier
Gorilla King Geplaatst: 7 mei 2003 Geplaatst: 7 mei 2003 Kijk hier eens: hier dus of gewoon bij schotelpark
Gast Geplaatst: 10 mei 2003 Geplaatst: 10 mei 2003 Inmiddels wel beeld, toch niet de goede graden kennelijk. alleen nog het probleem met de ontvangst van een H'bird en Astra 2 signaal op tuner 2 (zie elders in deze rubriek)... Bedankt !
Aanbevolen berichten