odul Geplaatst: 7 mei 2003 Geplaatst: 7 mei 2003 Aangezien mijn actuator waarschijnlijk stuk is ( motor en of reed ) heb ik me maar bezig gehouden met nieuwe humax software in te zetten , nml TuxOn2.3 nl. Dit zou moeten gelukt zijn ... Hip Hip Hoera. Ik heb mijn schotel op Thor vastgezet met een stuk hout , 96 % signaal. Ik zie al een andere achtergrond dus... Nu de volgende stap. Ik zal nu ook om optimaal gebruik te kunnen maken van de nieuwe software , nieuwe setting en een nieuwe PMC lijst er moeten inzetten ? Die setting is dit het gemakkelijkst met humbox of met SE-oak waar ik ook een nederlandse menu optie heb als ik me niet vergis ? De pmc-lijst via pmc-edit ? Kies ik voor de settings van PET123 of Joske . Geven ze beiden de voorkeur om $anal+ op nr 1 te zetten evenals de Nederlandse zenders ? Ik heb een draaibare op stelling , nu op dit ogenblik niet maar in de toekomst gaat dit wel weer in orde komen. Kies ik voor draaibaar 45 oost - 45 west of voor de 32 satposities en wat is eventueel het verschil. Mijn dag kan al niet meer stuk na het lukken van het plaatsen van de software , maar er kan - mag altijd nog ietsje bij. Dank aan iedereen die in het verleden ook maar enige bijdrage heeft geleverd voor deze verwezendlijking. Geel , Stad in de Kempen.
Aanbevolen berichten