gideon Geplaatst: 7 mei 2003 Geplaatst: 7 mei 2003 In een vorige image nam ik bijv 3 uur achter elkaar op en dan was de opgenomen ts file het hele formaat.In de laatste software relaises word het opgenomen ts bestand steeds automatisch gesplitst in 48 minuten = 1 gigabyte.Hoe kan ik er in de image voor zorgen dat de DB het bestand niet zelf splitst?Ik wil achteraf zelf kunnen knippen zonder dat ik eerst bijv 3 ts bestanden eerst aan elkaar moet gaan zetten op de pc.Kan ik dit veranderen in de software image en zo ja hoe doe ik dit?
Gast Geplaatst: 8 mei 2003 Geplaatst: 8 mei 2003 @Gideon: Gebruik voor het downloaden de tool genaamd "TSMan". Hierbij heb je de optie om de delen als 1 bestand naar je PC te halen, de tool doet dus een "merge" tijdens de download. Je hoeft dan niets aan de DreamBox image te wijzigen en hebt toch 1 image op je PC. The Buster
Gast Geplaatst: 8 mei 2003 Geplaatst: 8 mei 2003 Hoi, Is zoiets ook mogelijk zonder dat ik data naar mijn pc hoef te halen. Dus rechtstreeks op de DB de files samenvoegen. Sven.
Gast Geplaatst: 8 mei 2003 Geplaatst: 8 mei 2003 @Sven, ja dat is mogelijk zoiets, maar dan moet je de image gaan aanpassen, waar dat zit zou ik echt niet weten, maar het zou mogelijk zijn.....
Romeo_ Geplaatst: 8 mei 2003 Geplaatst: 8 mei 2003 een join op telnet/shell niveau zou toch genoeg moeten zijn ? The Source is Out There....
Aanbevolen berichten