Gast Geplaatst: 13 mei 2003 Geplaatst: 13 mei 2003 Zijn er nog mensen die de nieuwe seca 2 kaart nog niet hebben ontvangen??????
tCC Geplaatst: 13 mei 2003 Geplaatst: 13 mei 2003 jij misschien ? en ik neem aan ook anderen, aangezien op onderstaande url wordt gepraat over "problemen met de levering": http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...amp;amp;fpart=1 maar dat had je zelf ook wel kunnen lezen/vinden/snappen domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 13 mei 2003 Geplaatst: 13 mei 2003 kheb een briefje van de postbode liggen, dus als het goed is, ligt er morgen een SECA2 klaar voor me
Gast Geplaatst: 13 mei 2003 Geplaatst: 13 mei 2003 Ik heb hem ook nog steeds niet ontvangen. Waspik Noordbrabant
EL PIÑO Geplaatst: 14 mei 2003 Geplaatst: 14 mei 2003 Ik heb hem ook nog steeds niet ontvangen. Waspik Noordbrabant Het ligt dus niet aan de plaats, ik woon in Geertruidenberg (Noord-Brabant, want zo schrijf je dat) dus dat is dichtbij genoeg.. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten