Sjaak Geplaatst: 18 juni 2003 Geplaatst: 18 juni 2003 Iemand een tip kwa grote van de schotel <img src="/ubbthreads/images/graemlins/loep.gif" alt="" /> Heb een Helical/helix "lnb"antenne Sjaak
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 18 juni 2003 Geplaatst: 18 juni 2003 kheb daar geen ervaring mee, maar meestal gebruiken ze een Biquad 8 dBi antenne, zo rond de 60 a 70 cm. http://www.weijand.nl/wifi/ http://www.g6lvb.com/60cm.htm
Aanbevolen berichten