Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Klopt er zijn bepaalde gebieden (om het wetenschappelijk te zeggen vallen die vaak in de 'periferie') waar vroeger uit kostenbesparing een enkele telefooncentrale werd aangelegd door de PTT die werd gedeeld door meerdere kernen.

 

Hierdoor kan in de kern van zo'n dorp vaak nog net ADSL worden gerealiseerd maar in kernen die een afstandje van de centrale afliggen niet meer. Dit is puur een infastructureel probleem en dient te worden opgelost door de beheerder van het net, de KPN. Echter de KPN vind dat niet rendabel en daar ben je dan klaar mee.

 

Het komt in andere Europese landen vaker voor dat kernen een eigen centrale hebben omdat ze verder van elkaar af liggen door de grootte van het land, en daarmee omzeil je dus dat infrastructurele probleem.

 

Maar het ging om wireless? <img src="/ubbthreads/images/graemlins/laugh.gif" alt="" />

Triax TDS 88cm / Inverto Black Ultra LNB / Alsat Dark Motor / Dreambox DM800HD+DM7000 knutselbak

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...