Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

 

Is het zonder meer mogelijk om de range van je wireless netwerk te vergroten door ergen een accespoint neer te zetten die dan weer draadloos is verbonden met een andere accespoint/router?

De accespoint wordt dan dus alleen aangesloten op de stroom.

 

Groet,

 

Toine

Geplaatst:

de D-link DWL900 kan het in iedergeval, deze firmware draait ook op de WAP11 van Linksys

Geplaatst:

Het standaard Accespoint van E-tech (+/- 95 euro) ondersteunt dat ook!

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...