Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Vraagje over broadband router


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nieuw met deze materie, dus maar even een zekerheids-vraagje.

Moet je bij ADSL (analoge tel-lijn) welke beschikbaar op de splitter een Modem toepassen alvorens je naar de Linksys Broadband router, type WRTG-54G (wireless) gaat ?

Bij een Ilan/ISDN wireless router kun je nl wel rechtstreeks naar de ISDN-KPN lijn.

Wie weet raad ?

Geplaatst:

Ja maar bij de laatste ga je routeren op je ISDN lijn. Bij ADSL analoog (en ook bij ISDN) ga je dus uit je splitter eerst naar je modem en daarna koppel je de ehternet uitgang aan je router.

 

Succes!!!

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...