Gast Geplaatst: 27 augustus 2003 Geplaatst: 27 augustus 2003 hello ik ben in bezit van een multiprogrammer maar met cardpro werkt het niet om een fun 5 te proggen voor (jocker cam) te programeren weet iemand een goede oplossing dank u lud
Duwgati Geplaatst: 27 augustus 2003 Geplaatst: 27 augustus 2003 Zou wel moeten lukken als je van mijn site even de .INI file download. Ook even de readme file doorlezen.
Gast Geplaatst: 28 augustus 2003 Geplaatst: 28 augustus 2003 heb ik gedaan, maar helaas en als ik de kaart nadien terug uitlees heb ik minder bytes in de eeprom dan de de orginele file flach heeft 3 kb eeprom heeft 181 kb na de kaart beschreven te hebben en terug uitgelezen flach 4 kb eeprom 124 kb ik denk dat er ergens iets niet klopt
Gast Geplaatst: 30 augustus 2003 Geplaatst: 30 augustus 2003 Hmmm.. ik ben ook nog maar een beginneling en heb ook pas een multiprog gekocht. Wel merkte ik dat je de USB variant moet hebben voor de fun 5 om het meerdere van het geheugen ook te kunen beschrijven. Ik neem aan dat je in ieder geval wel de instellingen voor de cache hebt aangepast. ;-) (128 kb zit op de funcard 3)
Gast Geplaatst: 3 september 2003 Geplaatst: 3 september 2003 Probeer ook eens ***geen-reclame***, die werkt met de meeste programmers wel goed.
Aanbevolen berichten