rehu Geplaatst: 2 september 2003 Geplaatst: 2 september 2003 Werkt een Nokia 9200 (DVB 2000) in combinatie met een duoblock LNB ? (Astra - Hotbird) Zo ja, welke instellingen moet ik dan doen ? Alvast bedankt voor de eventuele reacties.
rehu Geplaatst: 2 september 2003 Auteur Geplaatst: 2 september 2003 Sorry voor de vergissing. Ik bedoel een monoblock LNB.
Ome Merde Geplaatst: 3 september 2003 Geplaatst: 3 september 2003 moet werken. je moet in je lijst je diseqc-instellingen even aanpassen, dus als astra 19,2° oost op diseqc1 staat en hotbird 13° oost op diseqc2, dan moet dit overeenkomen met je settingslijst. de diseqc-instellingen zullen vast wel in de documentatie staan die bij je monoblock hoort en zoniet, dan heb je 50% kans dat je goed gokt. meestal is astra diseqc1 en hotbird diseqc2. groet, merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 3 september 2003 Geplaatst: 3 september 2003 je moet alleen even in je zenderlijst voor astra disq 2 ingeven en voor hotbird 1 dit doe je in de lijst met dvb edit en je kan het geheel wat je wil veranderen b.v. in 1 selecteren en dan linker muisknop dan aan geven welke diseq je wil hebben je kan dus kiezen uit 4 stuks maar je moet dan 1 aangeven Rinus uit de koekstad over de ijssel
rehu Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Geplaatst: 6 september 2003 Door omstandigheden heb ik het nog niet geprobeerd bij de Nokia 9200. Bij mijn Humax 5400 werkt het perfect. Alvast bedankt.
Aanbevolen berichten